vrijdag 6 januari 2012

06/01 Nieuw jaar, nieuw boek


2011 zit er helemaal op. Ik begon het jaar goed met materiaal verzamelen voor mijn tweede roman. Een paar dagen geleden heb ik de eerste pagina getikt, die ik vandaag weer voorzichtig herlas en herschreef. Het proces begint weer van voren af aan en het is spannend om aan iets nieuws te beginnen. Ik weet niet of het allemaal bruikbaar is, wat ik heb opgeschreven. Maar elk idee moet een kans krijgen en schrijven is de enige manier om verder te komen. 


Het was een productieve eerste week in het nieuwe jaar. Een fotoshoot hier, een casting daar en tussendoor ben ik nog geïnterviewd voor een beauty portret dat verschijnt in het februarinummer van Santé. Daarin wordt ook iets over Schemervlucht verteld. 


Het voelt nog niet helemaal alsof ik al in 2012 zit. 2011 zit nog in mijn systeem. Maar de dagen verstrijken en de kalender vertelt mij dat ik over negen dagen alweer mijn 37e verjaardag vieren zal. Mijn lief doet mij voor mijn verjaardag een weekendje Parijs cadeau. Misschien begint het jaar voor mij dan pas echt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten