dinsdag 15 maart 2011

15/03 In de krant!


Op zondag 6 maart was ik aanwezig tijdens een open dag bij mijn uitgever, Schrijverij Mooi Mens. De lokale pers was ook aanwezig en nam een foto. Renate Diks stuurde me over de post een stukje op uit de weekkrant.

Het artikel is te lezen op http://www.deweekkrant.nl/files/pdfarchief/BTW/20110309/BNK_BTW-1-07_110309_2.pdf

Intussen ben ik de hele week bezig met de voorbereidingen van de Meet n Greet-party van Anco van Hal en een beeldredactieklus. Vooral zwaar als je geen weekend hebt gehouden: ik ben het hele weekend bezig geweest met het schrijven van mijn scriptie. Die moet over een week zo'n beetje af zijn dus voorlopig kom ik niet toe aan mijn roman, hoewel ik er veel mee bezig ben in mijn hoofd. Ik kijk uit naar mijn maand schrijfvakantie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten