zaterdag 11 februari 2012

11/02 Recensie in LINDA en interview in Schrijven Magazine

Een mooi begin van de maand februari, waarin er een leuke recensie in de LINDA en een interview in Schrijven Magazine werd gepubliceerd. De meeste winkels willen geen werk van onbekende schrijvers in de schappen, dus als debutante kan ik alle publiciteit goed gebruiken!

De maanden december en januari waren een beetje komkommertijd. Ineens had ik tijd voor de administratie en het ophangen van gordijnen. Als freelancer zou ik in rustige tijden moeten genieten, maar dat lukt me niet. Ik vrees in rustige tijden altijd dat ik ineens niet meer voldoende werk kan krijgen en de rekeningen niet meer kan betalen. Door mijn hoofd spookt telkens het zinnetje: 'Raakt de crisis mij nu ook?' Gelukkig is mijn agenda in februari weer vol. Dit betekent ouderwets werken in het weekend om deadlines te halen, maar dat vind ik ineens niet erg meer. En vanaf 13 februari draait er een commercial op alle kanalen waarin ik het Energiecollectief van de Consumentenbond  promoot. Let ook op als je boodschappen doet in de Coop: de komende twee jaar kun je mij daar zien hangen in de supermarkt.

In maart krijgt mijn Schemervlucht-kindje opnieuw aandacht, in een interview in Santé magazine. En zo blijven mijn uitgever en ik telkens weer ons best doen om rond te leuren met het boek dat volgens ons gelezen moet worden. Dus mochten jullie binnenkort met Valentijn jezelf of iemand anders iets cadeau willen doen, weet ik nog een leuke cadeautip!

*Kun je de recensie of het interview niet goed lezen? Lees het dan op http://schemervlucht.com/in-de-media/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten