vrijdag 14 januari 2011

14/01 Bijna helemaal

Ik ben bijna jarig. En het inrichten van de nieuwe woning is bijna af. Ik heb bijna een idee van waar het naar toe gaat met het verhaal. Maar bijna geen tijd om er de nodige aandacht aan te geven, omdat ik steeds bijna (maar nooit helemaal) zonder werk zit. En ook nog de scriptie moet voltooien die bijna af is. Een hoop bijna's zou ik zeggen. Mijn goede voornemen voor 2011: ik wil er niet bijna maar HELEMAAL voor gaan. Dus mijn scriptie komt helemaal af. Mijn roman komt helemaal af. En mijn huis ook. Niet noodzakelijk in die volgorde, maar toch.

4 opmerkingen:

  1. Tuurlijk komt het helemaal af schatje. Als je het echt wilt dan gebeurd t ook :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele strakke planning maken en één ding tegelijk doen, op die manier probeer ik het voor elkaar te krijgen. Gewoon dagen of uren inplannen waarin je kunt gaan schrijven en, maar dan moet je 'dom' werk hebben zoals ik, in gedachten alvast op een rijtje zetten wat er wanneer moet gebeuren in je boek.
    Het is een hele uitdaging en ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Je hebt in ieder geval een leuke uitgeverij gevonden. Ik zit daar ook.
    Groetjes en succes.
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Sigrid,
    Wat leuk dat je me een steun in de rug geeft, bedankt! Ik heb veel goede dingen van je gehoord en je boek ligt al naast mijn bed om gelezen te worden. Renate gaf het me. Je hebt gelijk, ik moet een strakke planning maken en een ding tegelijk doen. Jij ook succes met alles en we zien elkaar vast eens 'live'.
    Liefs,
    Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Anco: ik wil het wel echt dus dan zal het ook wel gebeuren denk ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen